Design by: Josefin

you asked for it

Min ärthjärna, även kallad Marcus gav mig fel nyckel imorse, så jag kan inte lämna huset eftersom jag inte kan låsa. Därför sitter jag fortfarande kvar i soffan och myser med Majsan. Jag har tittat på allt värt som finns på internet, det kanske är en liten överdrift, men jag kommer inte på något mer just nu. Inte heller finns det något av värde på tv. Just nu är MTV igång. Inte sådär vansinnigt underhållande. Vad som dock förgyller dagen lite är att jag hittade Spagetti och köttfärssås som jag kan äta till lunch och ikväll är det både Top Model och Andra Avenyn. Jag överlever nog dagen faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det låter precis som för ett år sedan, andra avenyn ochdu klickar hem för mycket kläder. hah! visste föresten inte att AA hade börjat än så fasen vad jag måste ha missat nu!!! shitski

2009-01-14 @ 13:16:29
Postat av: ÅSA

ps. det var jag som skrev

2009-01-14 @ 13:16:57
Postat av: sara

haha, du är så rolig. inget händer i mitt liv. allt är som för ett år sedan. men det var nypremiär igår efter juluppehållet så om du såg innan så har du inte missat. :D

2009-01-14 @ 17:12:55
URL: http://saraskoog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback