Design by: Josefin

you tell me that you need me

Idag har jag varit hos tandläkaren på sjukhuset för att titta till att mina tänder fortfarande sitter som dom ska. Och ja, det gör dom. Tur är väl det. Till min stora glädje fick jag reda på att jag får gå dit gratis i ett helt år till bara för att behandlingen precis har tagit slut. Jag som tyckte det var så bra tajming att jag fick gå dit idag eftersom jag måste börja betala för mig från och med imorgon. För då fyller jag minsann 20 år!

Nu ska jag snart iväg till jobbet. Det är inget höjdarväder, men det ser ut att bli cykeln iallafall. Typiskt. Har redan lagt 44 kronor på buss idag och mer tänker jag faktiskt inte slösa. Sådäså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback