Design by: Josefin

be strong

Jaha, och vad har hänt den här dagen? Jodå, under hela dagens lopp har det sakta men säkert utvecklats en grym smärta i min hals. Just nu är jag inte världens mest nöjda och glada person. Halsont är något som kommer till mig med jämna mellanrum och det brukar sluta med förkylning och vidrig nästäppa. Och jag som gör mitt allra bästa för att bli av med mitt nässprays-beroende. Det är ju inte så himla lätt när man drabbas av täppt näsa titt som tätt. Jag klarar inte att sova utan nässpray då.

Med andra ord, det blev ingen träning för mig idag. Och det lär inte bli någon imorgon heller. Jag som kommit igång ordentligt! Får se om det kan bli jobb på tisdag. Beror helt på hur den här sjukan utvecklar sig. Återkommer angående detta!

Annars är jag inte överförtjust i att bikinin jag beställde från Nelly är restad i min storlekt. Det vill säga, den är slut på lagret och vet inte när eller ens om den kommer in igen. Bra jobbat. Det borde vara omöjligt att beställa en storlek som inte finns.

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback