Design by: Josefin

can i have this dance?

Jag vet inte om det faktiskt var Sofies tanke, men jag blev ju helt enkelt tvungen att blogga när hon gav mig en så motiverande utmaning.

Tre jobb jag har haft: Slå in julklappar på Team Sportia, montera matare på De La Rue och kassörska på ICA
Tre platser jag har bott på: Det gula huset på Annebergsgatan, det vita huset på Furugatan och nu mitt fina röda på Stenblocksvägen
Tre saker jag gillar att se på TV: Alla dom här nya om reseledare, Sanningens ögonblick samt alla inredningsprogram
Tre favoriträtter: Pasta med köttfärssås (ohotad etta), räkmacka(!) och lasagne
Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu: I värmen (typ Thailand), ett shoppingställe (typ New York), någon annan mysig stad med någon mysig person (typ Venedig)
Tre personer jag utmanar: Moa Mokvist, Cecilia Hill och Emelie Lindman


Jaa, det blev ju en anledning att skriva ett inlägg iallafall.
Jag är så vansinnigt sugen på att åka och bränna rejält med pengar på nya fräscha vårkläder! Har alla vår/sommargrejer kommit ut i butik än? Jag menar, det känns så ovärt att åka iväg och handla får tusentals kronor för att sen vilja åka iväg en månad senare och ha lust att köpa lika mycket igen. Man kanske inte ska tänka så? Jag vet mycket väl att man aldrig blir nöjd, men man måste ju åtminstone försööööka tänka lite smart ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback