Design by: Josefin

i can be who i wanna be

Ja, det var ju det här med Melodifestivalen. Sarah Dawn Finer vann inte. Trots att jag röstade typ 10 gånger. På slutet gick det ju inte att rösta alls. Dock hade inte mina röster hjälpt henne mer eftersom hon inte fick så många poäng av oss tittare. Men Malena Ernman var väl ett bra val då. Även om jag inte vann en enda krona på hennes seger. Ja, när jag gick hem från jobbet i eftermiddags var jag helt enkelt tvungena att tippa lite på hur spektaklet skulle sluta. Tre olika segrare tippade jag samt vinnarna av tittarnas respektive juryns röster. Och som sagt, jag vann inte ett skit. Tur att jag inte satsade mer!

Nu ska jag och Marcus ha några dagar för oss själva här hemma, eftersom min familj ger sig av mot Sälen imorgon. Det ska bli trevligt. Ska inte jobba mycket heller så det här kommer bli prima!
Nu betalar jag Marcus med att titta på fotboll eftersom han tittade på mellon med mig. Vi får se hur natten gestaltar sig.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Läst jäkligt mycket skit om den telefonen tyvärr. Men tycker den verkar bra. Är inte ute efter en bra kameramobil, utan mer musikmobil. Sen stegräknare och sånt där är ju bara plus! Tycker du den känns typ plastig och billig? Sitter minneskortsgrejen under batteriet? Är kameran verkligen råskit eller funkar den OK?



Lite frågor, haha! Pussss!

2009-03-15 @ 17:58:14
URL: http://apollonia.blogg.se/
Postat av: Moq

Sarah in my heart

2009-03-15 @ 18:09:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback