Design by: Josefin

i'm nothing without you

"Men jag vill ju ha ett knull!"
"Skippa whinet, du ska få!"
Haha, jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig.

Igår gjorde jag något jag kanske inte trodde jag skulle göra. Men jag beställde iallafall dagens vara från Bellme som var yoghurt bodylotion från Aquolina. Jag hoppas jag blir nöjd med köpet och blir jag det inte har jag en del att lägga i presentlagret. Haha. Det vill säga hyffsade grejer att ge bort i present. Nu kan jag i och för sig inte ge bort det till någon läsare som därmed kommer veta om att jag inte gillade produkten. Men om nu Blondinbella tycker detta är bra så måste det väl vara det? Right? (Känn ironin)

Nu ska jag snart ner på stan för att träffa Marcus. Det ryktas om en fika. Eller lunch för mig kanske, till och med. Hade även tänkt smita in en sväng på Safiren där det är någon sån här utbildningsmässa idag. Vet ju inte hur mycket jag kommer jobba till hösten och det kanske är läge att läsa upp ett eller annat slarvigt VG på Viadidakt? Den som lever får se. Jag har ju faktiskt sökt ett annat spännande jobb också! Det kommer säkert inte bli något med det. Men skoj vore det. Berättar mera om det skulle bli aktuellt.

Nu, smink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback