Design by: Josefin

i've never had someone

Nu sitter jag här med en ansiktsmask som alldeles snart ska tvättas bort och sen ska jag bege mig mot ishallen för att hämta upp en nytränad pojkvän. Det börjar bli väldigt stelt nu, för masken är en sån där man ska dra bort. Känns lite lustigt, som att man har gips i ansiktet eller något. Men det kanske inte är bra för hyn?

Nåväl mitt paket från Gina kom idag och allt passade kanon. Främst är jag vansinnigt nöjd med ett par helt vanliga svarta långa leggings. Dom gamla jag hade har spruckit allihop. Jaaa, jag försöker gå ner i vikt, men det går ju lite sådär just den här veckan på grund av halsont. Fick också hem ett vitt lång linne med ett stort tryck på, en vit body och en söt skjortklänning.

Nej, dags för rengöring nu!

Förresten, grattis älskade Ellen Lindar på 20-årsdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback