Design by: Josefin

through the dark times

Förutom att allt varit så himla bra idag har jag haft en fruktansvärd huvudvärk. Marcus är på volleybollträning nu, och på hans rekomendation har jag varit ute på en promenad och rensat huvudet lite. Hoppas jag slipper huvudvärk resten av kvällen då. Tänkte nog faktiskt sätta på en film nu. Det hinner jag precis med innan det är dags att hämta upp Marcus.
Nu har jag inte ont i halsen längre, så imorgonkväll tror jag faktiskt att det blir aerobics!

Hur som helst. Dags att välja film!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hejsaaan! Jag har ju köpt friskiskort nu så vi kanske kan träna tillsammans någon dag?! vore himla kul, eller hur?

sen tänkte jag också fråga om du gör något särskilt på fredag, för det vore kul om du joinade mig och rb på en fika. har inte frågat henne om det var ok att bjuda in dig, men det tror jag nog! Haha. Kl 15:00 om du kan :D

Det här blev typ som ett mejl..

Pussssss

2009-03-18 @ 21:06:08
URL: http://sofiep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback