Design by: Josefin

we are stars

Ja, nog har det hänt grejer sen sist. Problemet blir ju att man inte riktigt vet vad som är värt att berätta. Det är inte alltid jätteskoj med monster-inlägg som alla bara vill kräkas på redan vid första blicken. Igår var det iallafall hejdå-middag för Åsa som åker till Australien imorgon och inte återkommer förrän den tredje juni! Det är verkligen jättelång tid kvar dit. Men jag är säker på att hon kommer få det kanon, precis som vår kväll. Det gamla Järngänget öste på för fullt och jag hade verkligen underbart roligt. Det är så himla skönt när man inte för ett ögonblick kan klaga på sällskapet. Det brukar jag i och för sig inte behöva göra, men igår var det helt perfekt. Vi gjorde lite premiär på Statt också och det var inte helt fel. Främst var det väl sällskapet som höll klass, men Statt hade verkligen gjort en uppryckning och det var riktigt mycket folk där också. Mycket folk brukar innebära ett bra resultat.

Idag har jag bara slöat framför tv:n tills det var dags för träning med Moa. Puls/Bas blev det idag och det var skoj. Imorgon blir det träning igen, och jag måste välja mellan Kibox och hockeymatch. Väljer jag hockey blir det nog puls/medel istället. Det lär räcka och bli över.

Hur som helst. Nu ska jag mysa lite med min älskling. Det känns som att det var längesen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback