Design by: Josefin

well, take me to heaven

Idag har jag gjort smoothie till frukost. Det blev väldigt gott och jag tycker att jag var väldigt duktig. Även om jag använde färdig smoothiefrukt. Men någonstans måste man ju börja. När jag tog studenten fick jag faktiskt en smoothiebok med hur många recept som helst på fräscha smoothies, hälsodrycker och juicer. Nu är det dags att börja använda den!

Ikväll ska jag återigen stänga på jobbet. Jag trivs så galet bra med mitt jobb! Tänk vad många det finns som verkligen lider när det är jobbdags. Jag är inte en av dom! Nu har jag dessutom väldigt mycket tider från och med nu och till slutet av sommaren. Jag ska spara så mycket pengar jag bara kan! I och för sig kommer jag bränna en hel del på min och Marcus resa till Kroatien som han ska få i student/födelsedagspresent av mig. I och för sig vet han redan om det så det är ingen bra överraskning. Men han är, hur som helst, värd varenda krona. Den 26 juni bär det av och två härliga veckor blir vi borta. Suveränt!

Nu ska jag aktivera mig lite!

Kommentarer
Postat av: sofie

svar: menar du modevisningen? den är klockan 19 isåfall!

2009-03-10 @ 13:03:05
URL: http://sofiep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback