Design by: Josefin

when i get you alone

Sjukdomen hänger fortfarande över mig, vilket innebär att det inte blir jobb idag. Jag har nog ingen feber längre, men halsen räcker för mig. Och blir över. Ska strax se om det finns något ätbart i kylen eller frysen, annars får det väl bli Specce. Måste ändå lämna tillbaka filmen vi såg igårkväll. Patrik 1,5. Den var bra! Se den vetja!
 


Jaa, dessutom ska jag bege mig ut till brevlådan för att få lite frisk luft samt se om något av mina paket har kommit! Igår kom en söt liten kuvertväska jag beställt från Nelly. Vad skoj det är med paket!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej Sara :)

Det var jätte synd att vi inte hann ses.

Som sagt vi får ta igen det i sommar!

Hoppas allt är bra med dig?:)

puss

2009-03-17 @ 13:15:05
URL: http://amandamariab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback