Design by: Josefin

you better knock

En snabbis får det bli. Känner mig som en äkta proffsbloggare när jag skriver såhär i farten, mitt i något annat. Jag har precis ätit kycklingvingar från Speceritjänst och om fem minuter är det Felicia som hämtar upp mig. Då blir det volleyboll. Min andra volleymatch för dagen. Linden spelar nämligen Skol-SM idag och det är ju skoj att titta på. Marcus är med i laget men han spelar inte så mycket. Volley är ju inte hans huvudsport om man säger så.

Jaa, och efter matchen blir det stan för att uträtta ett par ärenden. Jag och Felicia ska ju göra Safiren osäkert imorgon när grabbarna i Scotts kommer på besök. Vi har ju gjort det där stället förut och det är absolut värt att göra det igen!

Nu måste jag verkligen rusa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback