Design by: Josefin

you make me feel good

Nu har jag alltså varit på ansiktsbehandling hos Maria Linder på Skin&Beauty, och det var alldeles underbart skönt! Det är den bästa behandlingen jag varit på. Helt klart. Hon använder sig av Matis produkter och dom var det absolut inget fel på. Maria har precis startat Skin&Beauty och tackar definitivt inte nej till kunder. Eller, det gör väl ingen... Hur som helst, 90 minuter låg jag där och bara hade det skönt. 390 kronor fick jag punga ut, eftersom hon det är 25% rabatt på alla behandlingar under mars månad.

Det här är verkligen något jag rekomenderar, så om det är någon som är sugen är det bara att höra av sig för att få Marias telefonnummer. Hon sa dessutom att det kommer en annons i Kuriren på lördag. Alla tjejerna som är i Wenströmska Villan var i tidningen för ett par veckor sen eftersom dom precis har öppnat där uppe. Förutom Maria finns det dessutom frisörer och ytterligare en hudterapeut.

Mycket reklam nu, men det är Maria värd!

Och nu ska jag göra mat.

Kommentarer
Postat av: Maria Linder

Tack för de fina orden!!!! Ska verkligen göra mitt bästa för att alla mina kunder ska bli lika nöjda som du! Kram Maria.

2009-03-07 @ 22:38:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback