Design by: Josefin

blåsväder och trasig dator

Våran dator har verkligen brakat ihop totalt. Eller ja, man kan ju sätta på den och så. Och ibland går det ju att logga in med någon av användarna. Och i VÄLDIGT sällsynta fall går det att öppna en webläsare. Just nu är ett sådant fall och det är jag väldigt nöjd med. En annan anledning till att jag inte bloggat på drygt en vecka är att jag har jobbat, jobbat och jobbat. Och i förrgår när det var så fint väder låg jag ute i trädgården och solade hela dagen.
Jag ska faktiskt iväg och jobba idag med. Det blåser fruktansvärt mycket och jag ska cykla, så jag ser nog till att ge mig iväg i god tid. Gärna så att jag hinner till jobbet med lite marginal så jag kan sitta och eftersvettas i lunchrummet ett par minuter, så slipper jag göra det inför kunderna. Ganska generöst faktiskt.

In digitalkamera ska nog inhandlas inför Turiket. Är det någon som har tips på en schysst kamera till ett schysst pris?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback