Design by: Josefin

i'll make you the king

Jaa, i lördags var det dags för bal. Det flöt på för mig hela dagen tills pappa och Marcus skulle hjälpa mig på med klänningen. Då brakade min frisyr. Eller, för att göra en lång historia kort hade jag en ros bak i håret och den gick av. Stjälken alltså. Så det blev panik och en lite sådär smart nödlösning. Men sen höll den. Ganska länge. Tillräckligt länge. Jag drog ur den precis innan vi åkte hem. Så jo, det var nog en bra lösning iallafall. Det här resulterade iallafall i att vi kom till vår lilla samling hos Felicia alldeles för sent. Dock inte sist, vilket ju känns bra. Väl där var det trevligt. Vi myste, var glada och fotograferade. Dock finns nog inte dom bästa bilderna på min kamera, eftersom den har gått sönder en aning. Men några fina bilder från kvällen har vi iallafall lyckats åstadkomma.



Håll till godo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback