Design by: Josefin

nothing else i can say

Mitt pass börjar om en halvtimme. Jag är egentligen ganska nöjd med mina tisdagar. Okej, det kanske inte är det roligaste att gå upp före 8. Det behöver jag ju aldrig annars. Å andra sidan gick man ju upp mycket tidigare varenda dag när man skulle till skolan. Dessutom går det mycket fort (för det mesta) att jobba 9-15. Plus att hur skönt är det inte att ha hela eftermiddagen och kvällen ledig? Just det! Aaasskönt!

Spännande ändå att jag är lika uppspelt över balen som alla som ska ta studenten är. Jag får ju också komma. Och allt är uppstyrt utom en sak. Därför ska jag ner till Annas Gröna Rum direkt efter jobbet och tala om att min klänning är lila. Återstår att se vad hon får för idéer då. Säkert några braaaa. Är ju inte världens fan av fina smycken precis, men det kanske jag blir någon gång. Hur som helst så ska jag ha en handledsblomma istället, med riktiga blommor. Det blir prima! Hoppas jag.

Nu är det tandborstning sen off to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback