Design by: Josefin

please, don't go

Nu har jag drömt två gånger den här veckan att jag glömmer åka till Ida och fixa håret innan balen. Jag är visst lite nervös, tror jag. Inatt innefattade även drömmen att jag fick en bukett lila tulpaner att ha runt handleden. Lite högre krav har jag nog faktiskt på Annas Gröna Rums fantasi. Förutom att jag är nervös inför detta när jag sover så är jag mest riktigt sugen. Det kommer nog bli jätteskoj och alla kommer vara hur fina som helst. Vi är dessutom bjudna till Felicia på lite mys innan det bär ut till Hedenlunda. Jag har införskaffat lite jordgubbsvin jag.

Nu ska jag dra på mig ett par leggings och sen bege mig till Maria! Ansiktsbehandling är det som gäller den här förmiddagen. Inte mig emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback