Design by: Josefin

those days are gone

Och idag som jag skulle ligga och bara gotta mig på ansiktsbehandling. Men Maria är sjuk så det blir inget. Attans! Jag hade verkligen sett fram emot det, men det är väl sånt som händer. Ska ringa senare och boka en ny tid, men vet inte rikigt när jag vill komma. Jag tror det får bli nästa vecka iallafall. Kan kanske åka dit efter jobbet någon dag när jag slutar 15. Ska se vad Maria tycker.

Om jag skulle ta och betala in sista delen av resan kanske? Betalningen ska vara inne på fredag och det känns ju dumt att sumpa det, kan man ju tycka. Så ja, jag gör det och sen tar jag mig nog en power nap. Inte min grej att gå upp och köra pappa till tåget klockan 9 på min lediga dag. Men nu har jag bil idag. Det var det som var dealen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback