Design by: Josefin

walking on sunshine

Nu är jag nöjd. Jag har funnit och köpt en klänning till balen. Det är lika med ett stort hurra! Nu slipper jag grubbla på det mer. Jag och Marcus har haft en fin dag i Stockholm, vi hann till och med en ganska lång fikastund med nyblivna stockholmaren Rebecca. Alltid trevligt att snacka lite crap. Jag får göra ett besök hos henne snart igen tror jag faktiskt. Förutom min fina ljuslila klänning köpte jag en tröja, en tubtopp, en blå klänning och ett par espadrillos. Känns inte som att jag behövde så mycket mer. Faktiskt rätt skönt att inte göra av med så mycket pengar också. Då har man ju mer över till annat. Det finns ju annat som ska betalas framöver som inte är kläder. På måndag ska jag på ansiktsbehandling hos Maria på Skin&Beauty, till exempel! Det sitter ju inte helt fel. Och i och med att balen närmar sig ska det solas och inhandlas diverse andra grejer. Så ja, nog finns det att lägga pengarna på.

Nu ska jag se på Fråga Olle. Kanske lär man sig något?!

Just det, vi såg Tomas di Leva idag. Weey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback