Design by: Josefin

fars dag

Jag har verkligen inte någon lust att blogga. Har inget bra att komma med. Idag har jag jobbat en liten stund och nu är vi hemma hos Marcus där vi har ätit god mat och firat hans pappa som fyller år på tisdag. Vi slog två flugor i en smäll i och med att det är Fars Dag idag, som alla redan verkar veta. Till min pappa köpte jag några smaskiga chokladpraliner och en lott. Hoppas han vinner något. Han är bra min pappa.

Om ni inte har något för er så tänkte jag tipsa om några filmer som är riktigt bra. Serien om Johan Falk! Första filmen heter Gruppen för Särskilda Insatser och det finns sex filmer hittills och alla är väldigt spännande och bra. En sån polis skulle jag vilja bli! Hoppas det blir fler filmer. Sista filmen öppnar faktiskt för en fortsättning. Bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback