Design by: Josefin

förlååååt

Jag måste återigen be om ursäkt för uteblivet bloggande. Jag har helt enkelt inte haft tid. Idag har jag och Marcus varit en tripp till Örebro och Biltema åt hans pappa och ikväll har jag tränat för första gången på två veckor. Det var jättekul! Och jobbigt. Jag blev faktiskt väldigt trött och smet lite tidigare från passet. Har nog druckit lite för lite idag, vilket resulterade i att jag blev lite snurrig i bollen efter allt hoppande och skuttande. Det är iallafall skönt att vara igång igen!

Nu tittar jag på Lyxfällan som är lite av ett favoritprogram. Man blir ju verkligen inspirerad till att sköta sin ekonomi och hålla sig så långt från inkasso och kronofogden som möjligt. Ikväll är det tyvärr säsongsavslutning. Hoppas det kommer något annat bra program på den här tiden sen. :)

Imorgon lovar jag bilder och lite info om resan till Stockholm och tillställningen Pink bjöd på i Globen.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag älskar Lyxfällan! Måste kolla ikapp på hemsidan för jag missar jämt...

2009-11-12 @ 21:59:44
URL: http://sofiep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback