Design by: Josefin

fotbollsfesten

Nu pirrar det i magen! Inte så jättemycket i min. Men i Marcus mage pirrar det för fullt just nu, har han låtit meddela. 25 minuter kvar till matchstart och det gäller såklart IFK Göteborg mot AIK. Vi har laddat upp med cheeseballs och vi får väl se om Marcus äter mycket eller lite. Nervositet kan ju yttra sig på olika sätt.

Inte har vi Canal + heller så vi får betala 139 kronor för matchen. Taktiskt av Marcus ändå eftersom den avgiften läggs på pappas nästa faktura. Bäst att passa på. Det blir nog värt pengarna oavsett hur matchen slutar. Det lär ju bli ganska spännande. Jag får väl erkänna att jag också är lite pirrig. Fast jag bryr mig egentligen inte så mycket om vem som vinner. Bäst för friden i huset vore ändå att det blir AIK-seger. Annars får jag leva med en sur pojkvän i x antal timmar/dagar/veckor. Förhoppningsvis är det inget jag behöver erfara.


Kommentarer
Postat av: Fästmö Pernilla

Hej! Jag har ställt en fråga på min blogg angående en tatuering som jag jättegärna skulle vilja ha svar på... Skulle bli jätteglad om du kunde ta dig tid! Ha det bra...

2009-11-01 @ 15:01:25
URL: http://wedcor.blogg.se/
Postat av: Wania

Heej heej! Fin blogg!



Hjälp mig att nå toppen som Kissie i hundformat! Thank you, darling <3 xoxo

2009-11-01 @ 15:01:54
URL: http://jagbajsarute.blogg.se/
Postat av: petra

nice bloggisch :D

2009-11-01 @ 15:02:30
URL: http://petrraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback