Design by: Josefin

heja värmbol!

Dagen har endast bestått av fotbollstittande i Duveholmshallen. Det är ju lite av en tradition. Undrar hur många hela dagar man har spenderat där nere spelandes och tittandes? Det tål att tänkas på. Våra kära Värmbols blå-grabbar vann hela skiten och det är vi naturligtvis väldigt stolta över. Tjejerna kämpade också på bra, men det räckte inte riktigt hela vägen i år, det blev förlust i semifinalen mot Eskilstuna United. Jag hoppas på revansch i Värmbols egen turnering på hela planen i Duveholmshallen. Det ska bli skoj!

Efter den långa dagen är man ju lite trött så kvällen tillbringas framför tv:n. Söndagarna är ganska bra tv-dagar. Jag har precis avslutat middag med baconlindad kycklingfilé med soltorkade tomater och fetaost framför Gossip Girl och nu slötittar jag och Marcus på Vem kan slå Filip och Fredrik. Mackan är sugen på att testa vår nya popcorn-maskin, men han törs inte göra det själv. Kanske är bäst att jag hänger på.

Sen har jag nog tänkt titta på Paradise Hotel. Jag bara måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback