Design by: Josefin

i valet och kvalet

Jag kan ju avslöja att zebraväskan från Jimmy Choo for H&M inte alls motsvarade mina förväntningar. Om man läser ordentligt om den kanske man förstår vilken typ av väska det är, men jag gick helt enkelt på bilderna. Och jag är ganska besviken. 800 spänn för en väska jag inte är nöjd med och inte ser framför mig att jag kommer använda är lika bra att göra sig av med. Nu är bara frågan om jag ska skicka tillbaka den eller lägga ut den på Tradera? På Tradera riskerar jag att inte få igen hela summan jag lagt ut, men å andra sidan finns också chansen att göra en bra affär och till och med tjäna på försäljningen. Hjälp någon?


Kommentarer
Postat av: Annika

SÄLJ!

2009-11-27 @ 20:01:40
Postat av: Sara

Vill du ha den eller? :P Grejen är ju att den finns på H&M's webshop så risken är att jag inte får tillbaka pengarna om jag lägger ut den på Tradera.

2009-11-28 @ 10:53:02
URL: http://saraskoog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback