Design by: Josefin

jag är lam

Jag är så fruktansvärt osugen på att åka till jobbet. Som tur är behöver jag inte åka förrän om drygt två timmar, så förhoppningsvis hinner jag tagga till lite innan dess. En Red Bull blir det iallafall när jag kommit fram, det är ett som är säkert. Och sen är jag ledig två dagar och då ska jag vila mig ordentligt. Dessutom ska jag ta tag i min företagsekonomi där jag ska göra en SWOT-analys och en konkurrentanalys. Det är ju ingen ny grej precis så jag hoppas det går som ett rinnande vatten. Om jag pinnar på lite hinner jag få en ny uppgift innan jul, vilket vore toppen eftersom jag helst vill bli klar med hela kursen innan resan.

Nu ska jag skicka iväg ett par uppgifter till Dag, som egentligen skulle varit inne för flera veckor sen. Men han har sagt att jag ska ta allt i mitt eget tempo och det har jag gjort. Mitt tempo är tyvärr vansinnigt lågt och jag skulle behöva lägga på ett kol ibland. Men jag har sagt det förut och jag säger det igen: så länge man håller sig över ytan skiter man ju i att man alltid är ute i sista sekunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback