Design by: Josefin

jag är smart

Jag är liksom inte alltid så smart. Skorna jag visade er som jag klickade hem. Jag ljög. Inte medvetet, utan jag glömde liksom bort vilka jag beställde så det blev en liten överraskning idag när jag hämtade dom på posten. Jag fick hem dom med kilklack och ett par andra heels som jag inte hittar någon bild på nu. Ska bara bestämma mig för om jag ska behålla båda och sen kan ni få lite bilder. Ett av paren ska jag iallafall ha imorgon på personalaktiviteten. Får se vilka det blir. Och vilken klänning jag har. Outfit bild kommer eventuellt imorgon eller på söndag. Annars på måndag när Marcus kommer hem från Gotland och laptopen återinfinner sig. Vad bekväm man blir med laptop! Jag har alltid suttit vid stationär dator förut och det funkar ju det med, men det är väääldigt mycket skönare med bärbar. Som ni alla redan vet. Jag är lite efter. Men det tar emot att köpa en egen när Marcus dator ändå alltid är hemma hos mig. Dessutom vill jag inte ha det så att man ligger i soffan och dreglar framför tv:n OCH varsin dator. Där går väl ändå gränsen?

Nu är det snart dags att se vem som åker ut ur Idol. Svårt idag, men jag tror det blir Reza eller Erik. Men det visar sig. Imorgon är det jobb 7.45-15 och sen blir det partaj med kollegorna. Toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback