Design by: Josefin

jimmy choo

Samtidigt som det skulle börja göras middag här hemma kom jag på att det är idag Jimmy Choo's kollektion för H&M släpps. Det hade jag verkligen helt glömt bort. Allt under 1000 kronor (och lite till) är givetvis heeelt slut och därför gick jag in på Tradera där jag nu lagt några bud på skor, väskor och armband. Jag kommer säkert inte vinna något. Det mest lär ju gå för dubbla H&M-priset, och även om det är väldigt roligt att ha och förmodligen rätt bra kvalité är jag ju inte beredd att betala hur mycket som helst. Jag sparar ju till min resa!

Åter till matlagningen. Rådjurssadel och hasselbackspotatis blir det ikväll. Alla i familjen är mycket nöjda över detta. Det doftar underbart i hela huset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback