Design by: Josefin

klipptid i höstmörkret

Åkte en sväng till Ida förut och bokade tid för klippning och slingor. Jag tog det dock några veckor framåt i tiden så jag blir fin lagom till lucia, jul och alla roliga tillställningar det för med sig. Just nu ser det inte direkt ut på vädret som att vintern och julen närmar sig. Snön lyser (eller inte) med sin frånvaro. Det är bara grått, kallt, trist och regnigt. Om det åtminstone kunde vara mindre mulet och mera sol så skulle man ju känna sig lite piggare och gladare. Men så kul skulle vi tydligen inte ha det.

Om en timme ska jag åka ner mot friskis för att gå på Veronicas puls/bas. Det är mitt favoritpass och jag har inte kunna vara där på tre eller fyra veckor på grund av jobb och sjukdom. Mycket folk brukar det vara också, då får man lite extra energi.

Det börjar, med andra ord, bli dags för lite mellanmål. Tror minsann det blir Special K med mjölk.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback