Design by: Josefin

måndag

Jag gråter för allting. Iallafall på film. Grät precis en skvätt när Farbror Melker köpte Snickargården. Jag är hopplös.

Det har blivit lite ändringar för mitt arbetande den här veckan. Imorgon är jag helt ledig och sen jobbar jag onsdag, torsdag, fredag och lördag. Fler timmar än det var tänkt från början och det är bara bra! Jag behöver ju pengar till resan. På söndag tror jag jag ska träffa Ellen och Sanna. Det börjar bli dags att planera saker och ting. Och jag längtar! Jobb blir det för övrigt idag med. Jag får äran att stänga butiken och det går förhoppningsvis både snabbt och smärtfritt.

Nu tänder mamma ljus i hela huset. Det är väl det enda som är mysigt med hösten. Levande ljus och mysiga kläder. Tända ljus kan man såklart göra året om, men det känns lite extra när det är mörkt och tråkigt ute. Nu ska jag slänga i mig lite mellis och sen åka mot jobbet.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Vart ska du resa? :)

2009-11-16 @ 18:58:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback