Design by: Josefin

middagsdags

Håller på och steker schnizlar till middag. Jag har faktiskt panerat själv. Väldigt mycket godare än att steka såna där djupfrysta. Dom är i och för sig ganska goda dom med, men innehåller väldigt mycket skit. Det blir pommes frites, bea och sallad till. Vad gott det ska bli!

Förut bokade jag tågbiljetter till tisdag. Bara en vecka kvar nu! Jag, Felicia och Frida ska på Pink i Globen och det ska bli hur kul som helst. Att det blir lite shopping där uppe och att jag hittade billiga tågbiljetter skadar ju inte heller. För övrigt är jag väldigt tacksam som får sova hos Rebecca och Sofie. Skönt att slippa åka hem på natten liksom.

Just nu står Marcus vid spisen. Bäst att jag går och kollar hur det ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback