Design by: Josefin

resan

Frågor har dykt upp angående vinterns/vårens resa och än så länge är det inte så välplanerat, men det ska snart styras upp ordentligt. Jag vill bara boka! Då ser man svart på vitt att det kommer bli av. Tanken är väl att jag ska åka på en långresa med mina goda vänner Ellen och Sanna. Som det ser ut nu har vi siktat in oss på Australien, Nya Zeeland och ett par länder i Asien. Typ. Tanken är att vi ska vara borta mellan två och tre månader, men vi får se helt enkelt. Vi ska se över lite kostnader och prata om våra önskemål i ett lite nyktrare tillstånd än vi kanske gjort tidigare. Det ska bli roligt att komma igång med den verkliga planeringen.

Som många andra säkert skulle tycka tycker jag givetvis att det kommer bli jättejobbigt att vara ifrån min pojkvän. Men jag vet helt säkert att jag kommer ångra mig så jäkla mycket om jag inte gör den här resan som jag alltid planerat att göra. Om jag börjar plugga till hösten, som är planeringen, kommer det dröja länge tills jag får chansen att åka iväg länge. Risken är ju faktiskt att det aldrig blir av. Och det vore lite av ett misslyckande för en tjej som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback