Design by: Josefin

sås ska det va!

Sitter framför finalen av Top Model 12 och är för första gången på tre-fyra dagar riktigt sugen på mat. Det är väl en kombination av att jag idag känner mig mycket bättre och att det blir riktig god middag idag. Helstekt fläskfilé, ugnsrostade rotfrukter och sjukt god champinjonsås står på menyn. Jag smakade nyss såsen och jag höll på att dö. Det var som himmelriket. Efter den här såsen kan jag dö lycklig. Jag är en riktig såsfia. Äääälskar sås!

Hoppas det finns något bra att se på tv ikväll eller att vi tar oss i kragen och tittar på en bra film. Vi, det är nog jag och Mackan. När han kommit tillbaka från Stockholm. Ishockey ni vet. Dom fick pisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback