Design by: Josefin

skin&beauty

Yeees, drog till med en liten chansning och skickade ett meddelande till Maria Linder på Facebook och frågade om hon hade tid för mig idag. Och det hade hon! Det är så välbehövligt. Så klockan 12 blir det ansiktsbehandling och mys på Skin&Beauty. För hela slanten! Tur att jag fått lön idag!

Känns som att klockan är långt inne på förmiddagen, vilket den också är för vissa. Men för egen del brukar jag ju sova såhär dags. Men inte idag! Som den gulliga familjemedlem jag är körde jag pappa till jobbet vid 8 så han kunde hämta en egen bil och åka upp till sjukan för att röntga den, numera, läkta armen. Får se vad dom säger, den ser nämligen lite sned ut... Sen var det bara att vända hem och hämta lillebror som skulle till tandhygienisten. Han blev skickad dit av tandläkaren som tyckte att han borstade tänderna dåligt. Tandhygienisten fattade ingenting och sa att allt såg jättefint ut. Hon tog bort tandsten i 30 sekunder, visade hur han skulle borsta på tänderna längst bak i munnen och sen putsade hon lite. Tror vi var där i max 5 minuter. Ovärt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback