Design by: Josefin

skotips

Sitter uppkrupen (uppkrypt? haha) i soffan med en nygjort jordgubbssmoothie och tittar på skor på Nelly.com. Jag har några alternativ på fina festskor att klicka hem. Men innan jag gör det ska jag titta på Factory Outlet imorgon ifall det finns några där. Kan ju finnas på Scorett också, som faktiskt är en skoaffär. Det vill sig inte riktigt med att visa bilder därifrån så jag länkar väl istället. Alternativ ett, alternativ två, alternativ tre, alternativ fyra. Det bästa av allt är att alla skor jag valt att tipsa om kostar max 249 kronor. Toppen för festskor man inte använder varje dag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Lägger min röst på ettan och fyran tror jag...

2009-11-04 @ 21:18:11
URL: http://sofiep.blogg.se/
Postat av: E

Jag tycker ettan var uglybiatch. Tvåan är snygga, trean är awesome (baaajsfina!) och fyran är riktigt snygga. Så från 1-4:

1. 3

2. 4

3. 2

4. 1



Så :)

2009-11-04 @ 23:27:38
URL: http://apollonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback