Design by: Josefin

tröttis

Har haft frossa och ont i kroppen idag lite till och från så jag tänkte skita i att träna. Det kommer ju andra dagar liksom. Men i sista sekund bestämde jag mig för att åka och gå på ett halvt pass iallafall. Var tvungen att sticka sen för det var grejer det skulle fixas med här hemma. Bättre att röra på sig lite grann än inget alls! Men jag kan tala om att jag hade noll energi. Noll verkligen. Blev kallsvettig och illamående, men tog mig hem med bilen iallafall och sen stöp ner i soffan och vilade mig lite. När jag fick i mig lite spagetti och köttfärssås som min fina Marcus hade styrt upp blev det hela lite bättre. Ännu bättre blev det av en varm dusch och nu har jag, mamma och sis myst framför Stockholm-Arlanda med lite glögg. Årets första. Mysigt!

Kommentarer
Postat av: E

Tack vännen! :)

2009-11-25 @ 22:29:29
URL: http://apollonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback