Design by: Josefin

tv-bloggen

Marcus är på träning och det innebär att jag kan se vad jag vill på tv. Det brukar jag kanske kunna annars också, men då vill jag ju gärna ha honom nära och inte sitta vid en egen tv i min ensamhet. Funderar bara på om jag ska se Bonde söker fru eller Stockholm-Arlanda. Ingen idé att fundera nämre över det egentligen för det slutar ändå bara med att jag zappar mellan båda. Ibland känner jag verkligen att det här är en tv-blogg, man vafan, alla tipsar ju om att man ska nischa sig. Haha. Just nu är det iallafall Halv åtta hos mig som står på programmet. Jag gillar ju det här med matlagning. Matlagning och inredning missar jag sällan. Hoppas verkligen att det blir en ny säsong av Nytt Läge som gick på trean. Bääästa inredningsprogrammet där dom både gjorde om hus och lägenheter och dessutom hade ett moment där en mäklare visade en familj tre olika hus eller lägenheter som förhoppningsvis skulle passa dom. Jag längtar verkligen jättemycket till jag ska flytta till ett eget boende. Tänk att få göra allt till sitt eget! Ja, jag vet att många som läser min blogg redan har det på det viset. Jag är väl lite seg i starten, men jag vill veta lite grann om vad som ska hända i framtiden innan jag flyttar. Som det ser ut nu blir det en långresa till våren. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men jag älskade också nytt läge! Särskilt det där momentet med mäklaren och de tre nya ställena!

Och nischa på om TV du, älskar att läsa!

2009-11-04 @ 19:44:29
URL: http://sofiep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback