Design by: Josefin

vi körde förstås fel

Igår var alltså jag och Marcus på en liten tripp till Råsunda, Solna, Stockholm. Vi åkte bil. Behöver jag säga att vi körde fel? Marcus är i och för sig från Stockholm och har varit där uppe rätt mycket även sen hans familj flyttade hit ner men det hjälpte inte. Det blev ju inte katastrof eller så, men det kunde gått lite snabbare. Det som däremot tog vansinnigt lång tid var att hitta parkering i Solna. Helt galet var det. Det fanns INGENSTANS man kunde ställa sig om man inte bodde där. Boende Solna stod det på varenda parkeringsruta vi såg under typ en halvtimmes tid. Och det var ju inte en ruta precis. Till slut hittade vi någon sorts allmän parkering där vi iallafall kunde stå och vi hamnade inte så jättelångt från Råsunda heller. Väl där var det kö för att komma in och matchen började precis när vi kom dit. Vi missade typ 10 minuter av första halvlek, men det gjorde inget. Vi missade ju inga mål. Vi satt ganska nära Norra där klacken står och det var nästan roligare att titta och lyssna på dom än att titta på matchen. Jag gjorde lite av båda.

Hur som helst var det ett roligt äventyr som jag minsann tror att vi måste göra om.

Kommentarer
Postat av: E

Hej tjejen!

Jag tänkte fråga dig vad du har för dig den 24:e November. :)

Jag ska nämligen ha spa-kväll då klockan 18 och tänkte om du och alla dina tjejkompisar vill komma. :)

Det är så att det kommer finnas Aloe Vera produkter till försäljning. Jag ska börja sälja det senare men just den kvällen kommer en annan skitrolig tjej berätta lite om det och så går det ju som sagt att köpa sen om man vill. I övrigt så funderar jag på om vi ska dricka lite vin också kanske? Inte så otrevligt alls, eller hur? :) Hör med alla dina tjejkompisar. Kan aldrig bli för många! Puss!

2009-11-09 @ 12:29:45
URL: http://apollonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback