Design by: Josefin

zlatangalan

Behövde inte stänga på jobbet ikväll så nu sitter jag och tittar på Zlatangalan, nej förlåt, jag menar såklart Fotbollsgalan. Ikväll ser vi alltså på fotboll på ett lite annat sätt än vi brukar. Jag brukar ju bli lite trött på match efter match efter match, men ikväll är det fotbollsgala och sen är det någon dokumentär om Henke Larsson. Det är sånt jag gillar. Lite mys blir det nog också eftersom jag ska vara i Stockholm två dagar. Det är ju länge. Imorgon väntar ju nämligen Pink i Globen med fina Frida och Felicia och på onsdag blir det mys och shopping där uppe i huvudstaden. Det är mycket Stockholm nu alltså.

Nu ska dom hedra Henke. Måste sluta, med andra ord. Jag kanske fäller ett par tårar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback