Design by: Josefin

besvikelse igen

Det blev tyvärr inget Norrköping och middagsätande för oss idag. Dom flesta restauranger i Norrköping har tydligen stängt på söndagkvällar. Vissa har till och med helstängt. Lite knäppt tycker jag faktiskt. Söndagen tillhör ju ändå helgen så det borde vara fler som vill gå ut och äta då än till exempel en vanlig tisdag. För övrigt tycker jag att det är god service att ha öppet alla dagar i veckan. Det kör ju typ alla med nu för tiden. Såå, vi gör ett nytt försök imorgon igen. Då hoppas vi på öppen restaurang och god mat. Jag vet ju inte ens var vi ska! Lite pirrigt faktiskt.
För att dämpa mitt dåliga humör och besvikelsen lite grann bestämde vi oss för att laga lite mysmiddag till resten av familjen istället. Kycklingpaj med bacon blev det. Riktigt god blev den, trots purjolöken. Jag är ingen löktjej.

Måste dessutom försöka hitta ett par höstskor eller stövlar utan klack. Klackar varje dag är nog ingenting för mig och mina ända höstskor utan klack var rätt billiga och pallade bara en höst. Kan ju inte gå i tygskor nu när det börjar bli minusgrader ute. Dessutom passar det inte så himla snyggt till min fina kappa.

Nu blir det mys och sen godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback