Design by: Josefin

besvikelse

Jag fick skönheten idag. Tyvärr blev jag väldigt besviken då den både var för liten och dessutom inte var lika fin som jag hade förväntat mig. Det hela slutar med en retur och jag beställer ingen större storlek. 700 kronor kan jag köpa en annan fin klänning för. Eller något annat. Har man tur kan man få ganska mycket för 700 kronor. Dessutom har jag andra fina klänningar och kjolar jag knappt använt. Att jag aldrig lär mig. Eller var det just det jag gjorde?

Skönt att komma hem skapligt iallafall. Det är ju det klart bästa med att behöva gå upp 06.30 för att åka till jobbet. Jag slutar nästan aldrig klockan 15. Jag är mer en sån som jobbar till 21. Fler utan fast schema som känner igen det? Träningsvärken i ljumskarna sitter i (som berget) så hade tänkt skippa Friskis idag, trots att jag har kvällen ledig. Men sen såg jag att det skulle vara puls/bas som är en av mina favoritintensiteter, så jag ska snart pallra mig iväg ändå. Jag känner mig duktig. Dock har jag kommit ifrån det där med kostdagboken lite grann. Måste försöka skräpa mig. Jag har faktiskt gått ner nästan ett kilo. Det får väl vara godkänt. Ett par kilo tunnare fram till jul hoppas jag kunna åstadkomma. Om man ger fan i att äta mellan måltiderna borde det inte vara några problem. Det är där mitt största problem ligger. Annars lider jag för tillfället mest över att det är så jäkla många kalorier i mjukt bröd. Två mackor=typ en hel måltid. Så kan vi ju inte ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback