Design by: Josefin

bonde söker

Såå, vad är grejen för nu? Sen sist har jag varit på ett medelpass och svettats. Tänk att man aldrig ångrar att man tog sig iväg. Det är så himla skönt efteråt! Jag har även gjort ett besök i duschen och dessutom läst igenom kapitlet i boken. Ja, ekonomin ni vet. Nu väntas skinkstek, ris, kantarellsås och en smaskig sallad och förmodligen äter jag framför tv:n. Bäst att passa på att se Bonde söker fru medan Marcus är på träning. Det (och ALLA liknande program) är nämligen bannlyst om man delar tv-soffa med honom. Dock har jag fått se båda avsnitten hittills av Mammas pojkar. Kan det vara för att det kryllar av (endel snygga) tjejer i det programmet tro? Hur som, jag är glad när jag får titta på roliga saker. Andra kvällar är det ju fotboll som gäller.

När jag ätit blir det väl till att göra uppgifterna på kapitel 8 också. Har verkligen insett nu att jag inte ska jobba med sån där skit. Det ger en ju ingenting! Just nu är det diverse läsning om moms, lönsamhet, fasta och rörliga kostnader osv. Ni fattar. Det är inte vansinnigt roligt precis. Tur att det inte heller är så himla svårt, då hade jag ju gett fan i det. Som med Matematik C. Plumpen med bara en bokstav i mitt betyg. Fina grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback