Design by: Josefin

bullbaket

Här kommer beviset på att det har bakats bullar på Stenblocksvägen den här eftermiddagen.


Ikväll lägger jag nog in bilder från helgens festligheter. Alltid lika roligt att hitta bilder man defintivt glömt bort att man taget. Dessutom hade jag supersällskap. Och då är det alltid väldigt roligt med bilder. Men först ska vi hjälpas åt här hemma att plocka ur sista grejerna ur vår husvagn. Eller, vår gamla husvagn kanske man ska säga. Inte för att den är gammal utan för att den är såld. Mamma och pappa var i Jönköping på husvagnsmässa för någon månad sen och jag var inte speciellt förvånad när dom kom hem och berättade att dom köpt en ny. Likadant var det när dom köpte nya bilen. "Vi åker bara och tittar lite." Yeah right.
Förutom det ska jag träna. Tyvärr skulle Moa jobba hela kvällen, men jag kanske träffar någon annan jag känner där nere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback