Design by: Josefin

comeback imorgon

Jag vill också! Jag vill också! Jag vill också! Jag vill också! Jag vill också! Jag vill också! Jag vill också! Jag vill också! Jag vill också! Jag vill också! Jag vill också! Jag vill också! Jag vill också! Jag vill också! Jag vill också! Jag vill också! Jag vill också! Jag vill också! Jag vill också! Jag vill också! Jag vill också! Jag vill också! Jag vill också! Jag vill också! Jag vill också! Jag vill också! Jag vill också! Jag vill också! Jag vill också! Jag vill också! Jag vill också! Jag vill också! Jag vill också! Jag vill också! Jag vill också! Jag vill också!
Men jag säger inte vaaaad. Klurigt.

Igår var jag och tränade på eftermiddagen. Det var tyvärrr inte så jobbigt som jag hade hoppats på, men det är väl bättre än ingenting. Sov i Vingåker gjorde vi inatt också. Det händer inte allt för ofta. Det här vädret som råder är verkligen inte min bästa vän. Fan så kallt det är! Jag tänkte dock trotsa vädergudarna lite och bege mig mot Backavallen för lite fotboll. En halvlek ska jag väl palla. Det är mitt gamla lag som har serieavslutning och går resultaten deras väg så kan det bli spel i div2 nästa år. Dock är inte detta så jättetroligt. Något som man inte heller trodde var så troligt är att jag skulle åstadkomma en fotbollsmatch i år. Och i och för sig har inte detta hänt än. Men vet ni vad? Imorgon smäller det! Jag ska spela fotbollsmatch och om vädret bara hade varit lite roligare hade jag verkligen sett fram emot det. Det ska faktiskt bli riktigt skoj. Men ssscchhhh! Säg det inte till någon. Att jag tycker det ska bli skoj alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback