Design by: Josefin

en vit lögn

Jag var precis en lite sämre flickvän än jag normalt är. Marcus har haft en kompis här halva dagen och dom har spelat Playstation 3. Vad är det med killar och tv-spel? Nu skulle dom iväg på träning för typ en kvart sen och frågade om jag kunde köra dom. Jag sa att jag inte skulle hinna. Eftersom att jag strax efter halv fem ska åka och hämta upp Moa för vår träning. Jag hade hunnit köra Marucs och Dennis men jag sa nej. Egentligen känns det rätt skönt att slippa leka taxi hela tiden. Fast, det är ju roligare att säga ja än nej. Hur som helst blev dom hämtade av en annan kompis istället. Så, det är inte så mycket att haka upp sig över. Och Marcus blev inte ens missnöjd med mig. Men iallafall.

Nej, dags för toabesök och sen ombyte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback