Design by: Josefin

fotbollsmatch

Yes, idag har jag spelat fotbollsmatch och det var väldigt roligt. Vi var ett hyffsat rutinerat gäng där lika många var födda i början på 70-talet som slutet på 80-talet. Vi var riktigt bra tillsammans och lyckades vinna med 7-1 mot Stenkvista. Skööönt! Jag hade nog inte tyckt det var lika skoj om vi hade varit dåliga och förlorat. Men så kan det vara. Dessutom ryktas det att VFC's avslut inte var den bästa matchen på säsongen, så då behöver jag inte deppa för att jag missade den. Toppen!

Nu har det precis serverats hamburgare till kvällsmat och nu blir det ett avsnitt Gossip innan Marcus ska få som han vill. Sen blir det nämligen lite La Liga-fotboll. Som vanligt, skulle man väl kunna säga. Jag tror jag ska ta den diskussionen sen. Får se hur det hela slutar. Jag lär ju inte vinna iallafall. Tur att det åtminstone är kväll så man kan krypa ner i sängen och mysa lite framför matchen. Det ligger högt upp på min favoritlista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback