Design by: Josefin

fredag

Husmanskost är vad som står på menyn innan det är dags att åka till jobbet. Kryddjärpar med kokt potatis och gräddsås blir det idag. Gott! Det är så himla svårt att laga mat till bara sig själv. Har jag tur är Marcus hemma också, så då blir det lite lättare. Det är svårt att laga små portioner! Det som är bra är att man kan göra lite extra så får man en matlåda att lägga i frysen eller ta med sig till jobbet. Idag är dessutom min lillebror hemma och är sjuk, så jag tror att all mat kommer bli slukad i ett nafs!

Camilla ringde från jobbet för någon timme sen och frågade om jag kunde tänka mig att komma 15 istället för 16. Det gick jag gladeligen med på, eftersom jag tänkt smita lite tidigare ikväll. Det är ju vin och Idolmys som gäller hos Moqan ikväll. Ska bli skoj. Dessutom jobbar jag inte så mycket den här månaden, så någon extra halvtimme eller timme tackar man väl inte nej till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback