Design by: Josefin

galen kväll

Vilken kväll det blev! Det var riktigt längesen jag hade sådär roligt och nästan alla bästa vänner var med. Det kan ju inte bli bättre. Mest förvånad och lyckorusig blev jag när Åsa ringde från Göteborg och meddelade att hon stod bredvid Jonas Bane, dvs Kim i Andra Avenyn. Följer inte serien så slaviskt längre, men i skolan hade jag och Åsa perioder när vi baaara pratade som att vi levde mitt i Andra Avenyn. "Vad fan håller Håkon på med?!" kunde bli det första vi sa när vi sågs på morgonen. Haha. Jag saknar det!

Dock blev det lite för mycket av det goda. Mådde inte helt okej när jag kom hem och det ledde till ett litet bråk med Marcus. Tur att inte han är så långsint. Det är inte jag heller. Vi är med andra ord inte osams längre. Eller, vi var inte osams. Han tyckte bara jag var full och jobbig och då blev jag sur.

Bilder från kvällens bravader kommer senare! Nu tittar jag nämligen på fredagens avsnit av Idol som jag missade eftersom jag jobbade. Marcus är och dömer hockey och sen drar vi till Norrköping för lite shopping och middag. Marcus har valt restaurang och jag vet inte vad det blir. Det ska bli mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback