Design by: Josefin

glasögondags

Nu är jag mätt och belåten och har sett ett avsnitt av Gossip Girl säsong 1 och det börjar bli dags att göra sig iordning för stan. Som jag sa igår så blir det lite shopping med sis och jag ska dessutom prova glasögon. Var på synundersökning förra veckan och jag ser ju dåligt. Det visste jag ju redan, men nu är det dags att skaffa glasögon på riktigt. Jag kan välja själv när jag vill ha dom och det blir nog mest när jag kör bil, läser och tittar på tv. Jag är nästan lite rädd när jag kör bil när det är mörkt för att jag ser så dåligt, det är därför jag bestämt mig för att det är dags för glasögon.

Jag hoppas verkligen att jag får ta hem och prova i lugn och ro. Isåfall ska jag ta lite bilder så får ni vara med och bestämma. Schysst va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback