Design by: Josefin

internetstrul

Internet har strejkat ett par dagar, därav uteblivet bloggande. Ska snart bege mig mot jobbet för stängning ikväll, men sen är jag ledig i en hel vecka! Inte dumt.
Imorgon börjar nog dagen med att titta när Marcus spelar hockeymatch och på kvällen ska jag till Emelie och Dannes inflyttningsfest. Det ser jag verkligen fram emot! Tror det bär ner på stan för att dansa lite senare på kvällen också? Det ska bli riktigt skoj.

Håller på och krånglar lite med Tradera också. Eller, krånglar gör jag inte. Men har sålt ett par grejer som jag nu ska skicka iväg och jag kan inte riktigt bestämma mig för hur det ska skickas. Inte så himla lätt när man inte gjort det förut.

TIPS! Igår såg jag och Mackan film 3 och 4 i serien om Johan Falk. Riktigt bra filmer! En av slutscenerna i nummer 4 - Leo Gaut, gjorde så ont i mig att jag började gråta. Tårarna bara forsade ner för kinderna. Kan säga att det var ett autistiskt barn inblandat. Det berörde mig väldigt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback