Design by: Josefin

jag och glasögonen

Jag vet att jag inte visade glasögonen för er. Men jag valde ändå. Själv. Eller, med lite hjälp från övriga här i huset. Men mest valde jag själv. Det här var under perioden utan internet i vårt hem, därför bloggade jag inte om det. Och i all hast glömde jag bort att ta kort så jag senare kunde visa hur jag såg ut. Om jag ska vara helt ärlig trodde jag att internet skulle dröja länge. Men om ett par veckor är glasögonen här och då kan jag minsann visa! Jag som aldrig haft några glasögon innan kände mig himla ful och fånig när jag stod där hos optikern och provade. Jag var så ovan att jag verkligen kände mig som en riktig fuling. Kanske var jag egentlligen inte så himla ful utan mest ovan att se mig själv på det där viset. Men har jag nu skaffat glasögon för drygt 2000 spänn ska jag minsann använda dom. Ibland. När det behövs. Typ bara när jag är själv. Haha. Nej, men jag antar att man vänjer sig. Och det är nog inte lika ovant för alla andra som det är för en själv. Jag tycker liksom att alla andra är skitsnygga i glasögon. Det kan ju inte bara vara jag på hela jorden som ser ut som en fåntratt då? Tror ni det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback